Szerintem ki van alaposan számolva, mikor érdemes leadni azt a reklámot. Hirdetőként nem aggódnék ezen.
Hirdetőként hirdessek úgy, hogy az elvileg talán fizetőképes(ebb) felhasználói bázis jelentős része nem fogja látni a reklámomat, mert fizet azért, hogy ne lásson reklámokat.
Szerintem a reklámok nagyrésze eleve nem őket célozza. A prolik tömegeiből is jó pénzt lehet ám csinálni.
Az igazán fizetőképes rétegnek high-ticket szolgáltatásokat érdemes célzottan kínálni, nem a tömeg dolgokat.
de én már csak elvből sem fogok fizetni a reklámmentességért.
Mindenki másképp közelíti meg a dolgokat, ezt el tudom fogadni. Ettől szép az élet.
Azt a jelenséget azonban nem értem, amikor hasonlóan önérzetes emberek vígan fizetnek a kábeltévéért akár havi kétszer-háromszor ennyit, és ott meg nem zavarja őket a töménytelen reklám, és a színvonaltalan műsorok.
Szerintem a jutub nem megkerülhetetlen. Mint ahogy tévét nézni se muszáj.