Azt akkor nem vitatod, hogy az ilyen rendszerek, mint az Orbán rendszer hosszú távon lemaradnak fejlődésben? Bár nehéz is lenne, amikor épp Románia is elhúzott mellettünk :-)
A "fejlődés fetisizmus" meg valószínűleg az evolúció terméke. Erre szelektálódtunk. Az (azok a gének) maradtak fenn, amelyek a fejlődést preferálták, mert hatékonyabban működtek, mint a többiek és ezzel legyőzték vagy megették azokat, akik lemaradtak.
Ez most is így van. Ezért is szar lemaradni, mert lehetünk Putyin csicska, ahol egy zajos 3-as metrót kapsz, amin még klíma sincs meg majd a kínaiak döntik el helyettünk, hogy milyen reptéri vasút legyen. Az oroszokkal azért van bajom de mondjuk nincs bajom a kínaiakkal, nehogy félreérts, de nyilván ők leszarják, hogy be lesz-e kötve az elővárosi vagy a szolnoki vonalba, nekik nem ez a fontos. Nekik az a fontos, hogy baromira nem tudnak európai szabványú biztosítóberendezéseket csinálni, ez kiderült a bud-belgrád vonalon, azért volt a cirkusz, Ezért nem akarják bekötni a reptéri vasútat pl... (na jó, meg ki kell rakni valahova az építési kapacitásukat, miután összeomlott az ottani ingatlan lufi). Úgy tűnik, Viktor is behódol, mert ő nagy ívben leszarja, hogy be lesz-e kötve a vasút vagy egy különálló dolog lesz, amivel minden magyar szarul jár... Na ezért szar lemaradni...
Ja mert bárki bármit DK-zott annak idején a 3-as metrós topikért, engem tényleg zavar, hogy olyan gyenge a 3-as metró és ez most már így marad 30 évig... Na és a kettes metró is miért nem lehetett önvezető? FEJLŐDÉS, locsemege, FEJLŐDÉS. 2024-ben szégyen az az orosz metró, hasonló szégyen, mint hogy 60-nal ment a tram train Szeged és Hódmezővásárhely között. Bár akinek nem kell FEJLŐDÉS, az megeszi azt, amit elé raknak, ha 60-nal megy a tram train és azt mondják neki, hogy ez is jó, akkor elhiszi.