Ezt az élethelyzetet nehezen tudom elképzelni (főleg minden nap) hacsak nem futárkodik az autóval a városban.
a) hülyeség, ha egész nap autózott akkor eléggé optimális az autója gyorstöltésre sőt ha beállítja akkor biztos, hogy az lesz.
b) a cikkben városon belüli SuperCharger állomás volt - Chicagoban jópár Supercharger állomás van...
Amit meg lehet nézni a Tesla (mint töltőszolgáltató) oldalról:
- Megnézni tényleg bírják-e a hideget az SC töltők (meghibásodásokra lehet következtetni)
- Megnézni elég-e a töltőszám és a teljesítmény télen is
A cikkben minden nyilatkozó abba a kategóriában volt aki éjjel alacsony töltöttséggel kinthagyott (valószínű LFPs) Teslával próbálkozott. (és ezzel lefoglalta a töltőket azok elől is akik tudtak volna tölteni rendesen)
c) az autóhoz minimálisan érteni kellene