( nns | 2024. 01. 18., cs – 14:38 )

Ezt az élethelyzetet nehezen tudom elképzelni (főleg minden nap) hacsak nem futárkodik az autóval a városban.

a) hülyeség, ha egész nap autózott akkor eléggé optimális az autója gyorstöltésre sőt ha beállítja akkor biztos, hogy az lesz.

b) a cikkben városon belüli SuperCharger állomás volt - Chicagoban jópár Supercharger állomás van...

Amit meg lehet nézni a Tesla (mint töltőszolgáltató) oldalról:

- Megnézni tényleg bírják-e a hideget az SC töltők (meghibásodásokra lehet következtetni)

- Megnézni elég-e a töltőszám és a teljesítmény télen is

A cikkben minden nyilatkozó abba a kategóriában volt aki éjjel alacsony töltöttséggel kinthagyott (valószínű LFPs) Teslával próbálkozott. (és ezzel lefoglalta a töltőket azok elől is akik tudtak volna tölteni rendesen)

c) az autóhoz minimálisan érteni kellene