( gelei | 2023. 12. 31., v – 20:44 )

Évekig működött a reklám alapú szolgáltatás.

Persze, mert "evekig" ugy mukodott a reklam, hogy a video elejen volt egy darab, amit at tudtal ugrani. Manapsag ha neha guestkent latok YT-ot, akkor harompercenkent uvolti a pofamba, hogy HOOOODOS BOOONUSZ!!! GYURCSANY!!! SOROS!!! ORBAN!!! ALZAPONTHUUUU!!!, mindezt gyakran atugorhatatlanul, raadasul egymas utan tobb reklammal.

Hat bocsanat, de ha en ezt nem akarom nezni, akkor leszek en a Karen, nem erdekel.

Ismerőseid lehet már a tiktakkos, facebookos vagy instás generáció. Nagyon ritka az, aki azért nem használ egy szolgáltatást, mert nincs teljesen ingyenes és reklámmentes változata.

En social median belul csak tiktokot nezek, ott peldaul nincs atugorhatatlan reklam. Ugyanugy jon, mint egy sima poszt, csak szponzoralt, de ugyanugy at lehet lepni, stb. Emiatt nem is agyalok rajta, hogy hogyan uszhatnam meg azt az 1 db reklamot, mert ennyit kibirok.