( zeller | 2023. 12. 20., sze – 15:24 )

Tehát abban az esetben, amikor az üzemeltetési költségeket erősen lefaragva nem optika+három féle rezes "last mile", az azokhoz tartozó szolgáltatói eszközökkel (net: gigabites switch, kábeltévé: lépcsőházi/csoport erősítő és splitter, vezetékes telefon: sok portos ATA) történik a szolgáltatás, hanem egy, esetleg két ügyfél oldali eszközzel történik a szolgáltatás, az számodra baj, de az nem, hogy a hagyományos rezes (CB - central battery) telefonvonalakból a másik szolgáltató VoIP-et csinál, dettó ügyfélhez lerakott batár nagy eszközzel, az nem...

"mikor és milyen körülmények között valósult meg a vezetékes telefonok kivezetése" - nem lett kivezetve a szolgáltatás, csak épp elveszített egy fontos tulajdonságot, méghozzá azt, hogy áramszünet esetén is lehessen telefonálni. És ez a felhasználók 123.54%-ának fontos! Nagyon! De! Tényleg! Legalább! Annyira! Mint! A! 3G! De ez neked persze nem fáj, csak az, hogy végre a mobil infrastruktúrából ki lett 3.14csázva a 3G...

"mobilhálózat pedig el van látva annyi redundanciával, hogy legalább egy segélyhívást meg lehet ejteni áramszünet esetén is." - Aha. És szerinted mindenkinek van élő mobilos előfizetése? Neem, a 10M élő előfizetés több, mint a 9.5M lakos az sajnos nem jelent semmit.