( hajbazer | 2023. 11. 22., sze – 18:39 )

Azt tessék citálni, hogy a beszédforgalommal egyszerre adatkapcsolat _valójában_ mekkora előfizetői körnek volt "must have" feature?

Nem tudok róla, hogy bárki ilyen statisztikát csinált volna, de abból, hogy 53% 3G-n indította a hívásokat, elég jól kikövetkeztethető, hogy nem 1-2-3%-okról van szó, hiszen minden egyes VoLTE nélküli okostelefonnál fennáll az, hogy csak 3G-n tud egyszerre adatforgalmazni és hívni.

És folyamatosan csökkent - tedd hozzá szépen ezt is.

Nem teszem hozzá, mert a 3G lekapcsolás bejelentése már önmagában egy piactorzító tényező, ami nem természetes módon csökkenti az igényt a 3G-re.

vállalható döntés az, hogy egy, a teljes infrastruktúra költségéből a korszerűkkel azonos (vagy nagyobb) szeletet kihasító szolgáltatást ilyen használat esetén kivezetnek, és felajánlanak az ügyfeleknek egy korszerűbbet.

Még mindig ott tartunk, hogy a szolgáltató multik elfelejtették akár egy arányszámmal is bizonyítani, hogy a 3G hálózatok mennyit visznek el és a 3G-t használók ehhez képest mennyi előfizetési díjat fizetnek.