Oszoljanak, nincs itt semmi látnivaló. Csak megint egy autós firkász állította ki magáról a bizonyítványt, hogy fogalmatlanul képes nekivágni az autótesztelésnek. A TC-n néha egyébként is legendásan hülye villanyautó tesztek látnak napvilágot, pl.: pár éve egy másik nagytudású az i3-mal nem boldogult. Olyanok, akik fejből vágják a veterán Alfa futómű cikkszámokat, keverik a kilowattot a kilowattórával, a CCS-t a CSS-sel. Amellett, hogy közröhej tárgyává válnak, még hangulatot is keltenek a villanyautók ellen.
Emlékeim szerint a VAG villanyautókban van kicsike gombocska pont a betöltő aljzat mellett a kábel elengedésére, de mint mások is írták, a gyártók is tudják, hogy a töltőkábel kiszabadítására kell valamilyen alternatív lehetőséget biztosítani, ha épp a töltőoszlop szájzáras pitbullként viselkedne. Fura, hogy ezt pont az nem tudja, aki teszteli és aki cikket ír róla.