Szintlépés terén mennyire nem értettük annó a Pentium-Pro előnyeit. Pedig azzal valójában egy technológiai lépcső jött be, ami persze az akkor még elterjedt MSDOS alapú világban nem mutatta az igazi előnyeit.
A Pentium-MMX is valami "multimédia extension", hogy jobb legyen a multimédiás képessége. Mai fejjel visszagondolva az SSE elődje, még 64 bit széles SIMD regiszterekkel. De akkor ebből nem fogtunk fel semmit.
Az hogy az FPU-t integrálták, nem sokat számított
Akad azért játékprogramoknál ellenpélda: https://en.wikipedia.org/wiki/Fast_inverse_square_root#Overview_of_the_…
Egyébként abban teljesen igazad van, hogy a szoftverek azért hogy mindenhol futni tudjanak (486sx és alatta - koprocesszor nélküli alaplappal) ezért a fejlesztő csak indokolt esetben nyúlt float-hoz. Ezáltal az FPU tényleg nem sokat dobott a tempón a legtöbb esetben.