Baleset történt, nem volt se passzív se aktív autopliot (Nem Teslát vezetett valaki. Mindegy, hogy ittasság, fáradtság vagy bármi más miatt balesetezett): strigula az első oszlopba.
Baleset történt, passzív volt az autopilot (Teslát vezetett, mindegy, hogy ittasság, fáradtság vagy bármi más miatt balesetezett): strigula a második oszlopba.
Baleset történt, aktív volt az autopilot (-"-): strigula a harmadik oszlopba.
Megnézik a teljes megtett távolságot mindhárom kategóriában. Összeszámolják, hogy átlagban hány kilométerenként lesz egy strigula.
Ha az aktív autopilot kivédte, hogy valaki ittasan/fáradtság miatt balesetet okozzon, akkor a harmadik oszlopban jobb lesz az eredmény.
Egyébként tényleg az látszik a statisztikában, hogy az első oszlopnál jobb a második, és annál jobb a harmadik. És most már van egy negyedik oszlop, az FSD-nek, ami meg rosszabb mindennél.