( saxus | 2006. 12. 23., szo – 18:41 )

Talán azért, mert az emberkék igen-igen jelentős hányada Win-t használ itthon és ebből kifolyólag a betelefonálok jelentős hányadának arra van igénye. Csupán ebből kifolyólag feltételezi mindenki, hogy Win-t használsz.

Egyébként meg az átlag ügyfélszolgálatok amolyan szűrőként is működik. Egy-egy fórumon is hányszor jön RTFM, STFW, régebbi téma belinkelése es társai válasz. Az ügyfélszolgálatok is kb pont ezt csinálják. Az átlagos problémákra többé-kevésbé megpróbálnak megoldást adni a hozzánemértőknek (és valjuk be egy abszolút hozzánemértőnek egyszerűbb elmondani azt, hogy indítsa újra a gépét, minthogy kattintson ide meg oda megamoda, meg nézze meg ezt vagy azt az ipconfigból, meg itt meg ott kérjen új IP-t, stb.).

Aki meg hozzáértőbb, az általában (és a linuxról jövők jó része ilyen)
1) úgy is megoldja a problémát,
2) ha látja hogy a mezei üszi nem elég, akkor úgy is kér egy hozzáértőbb kollégát.

Gondolkodni kellene, nemcsak pampogni, hogy szegény icipici linuxot már megint lenézik, jajúristen mi lesz most.

Egyébként nagyon érdekes, hogy ahhoz képest, hogy hUp, lassan többet foglalkozuk a win-nel meg az MS-szel.

„linux”: 1–10., összesen: kb. 284 000 találat a(z) „hup.hu” tartományból. (0,17 másodperc)

„microsoft”: 1–10., összesen: kb. 116 000 találat a(z) „hup.hu” tartományból. (0,06 másodperc)
„windows”: 1–10., összesen: kb. 138 000 találat a(z) „hup.hu” tartományból. (0,09 másodperc)