( sz332 | 2023. 05. 09., k – 13:12 )

Véleményem szerint egyértelműen a Revolut felelőssége annak a rendszernek a kialakítása, hogy a kártyabirtoklás azonosítása egyértelműen megtörténjen. Az egy döntés hogy ők milyen technológiát választanak,  és az SMS választása esetén a risk analízis elvégzése. Egy normál bank esetén ez alapvetően úgy fog kinézni, hogy tudjuk, hogy egyébként nem tökéletesen biztonságos, de van annyira erős fraud detection-ünk, illetve van annyi tőkénk, hogy ha gond van, akkor az ügyfelet csont nélkül kártalanítjuk: fenntartva a bizalmat.

A Revolut úgy döntött, hogy még ha az ügyfél be is szívja, akkor sem foglalkoznak vele, arra építve, hogy ha az ügyfél végigfutja a köröket és perre viszi, akkor majd megegyeznek.

Ez alapján döntse el mindenki hogy akar-e egy ilyen céggel üzletelni.