Hát, egy rendes cégnél az én értelmezésemben a jutalom az lenne ilyen esetben, ha helyre tudja hozni, amit elrontott, hogy nem rúgják ki a francba. És nem 6 hónap türelmi idővel, hanem 2 hét alatt.
Ugyanis amikor bejelentkezünk félévente egyszer, vasárnap d.u. kettőre szerver karbantartásra (fizikai, szoftveresen máshonnan kezelik), úgy, hogy nincs hétvégén egyáltalán termelés és irodai munka sem (hivatalosan), akkor nem lehet lekapcsolni, mert nagyon fontos munkájuk van még amit nem lehet félbehagyni, és ha mégis engedik végre 1-2 óra várakoztatás után, akkor ugye meglesz 5-10 perc alatt (le sem áll addigra), mert folytatni kell amit félbehagynak. Namost ehhez képest a fél éves "rájött a hibájára" elég gáláns türelmi idő.
Egyéábként nem, nem tudja a vezetés. Vagy nem érdekli. Ilyen mindenki és elfogadják, együtt éreznek vele. Az egyik időszak helyi cégvezetője minden nap munka után munkás bakancsot és köpenyt húzott, majd kiment a 10 m3-es kartonos konténerbe összetaposni a papírt, hogy több férjen bele. Tette ezt annak ellenére, hogy összetaposás nélkül sem telt meg csak félig, mire jött a szolgáltató és üresre cserélte. De sem a taposást nem hagyta abba, sem nem ritkította az elszállítás ütemezését.