( andrej_ | 2023. 03. 31., p – 15:21 )

Korábban írtad, hogy elvárjátok a rendelkezésre állást, ha nincs meló. Jellemzően sysadmin vonalon mozgok melókkal, és bizony vannak üresjáratok, viszont rendelkezésre kell állni, hogy amikor 2-3 nap múlva a dolgom jön, akkor puff ott legyek. Ha van biztosan 80 óra munka, ami jól beosztható csinálható, akkor az megint más, de vajon biztosan mindíg lesz?

Nem azzal van a baj, amikor 1-2 órát foglalkozni kell 1-1 ügyféllel, hanem amikor egyszercsak hirtelen előkerülnek, hogy húha holnaptól irány a holdprogram, mert ekkkkora projekt van. Namármost rendkívül elszomorodnak amikor megtudják, hogy 1-2 hétre előre minden idő be van táblázva, és majd akkor. Amit te mondasz, az a folyó ügyek vitele, persze akkor ha van folyamátaban mindíg valami. Nem utolsó sorban helyszini melók is vannak, és ott akár 1, max 2 ügyfélre dedikálódik az a nap, mert így jön ki. Mindenki más következő nap, vagy utána, ahogy kiadja. Na az szokott a probléma lenni, hogy valami onsite dolog van, és hirtelen hívnak, hogy húde meg kéne eztazt csinálni, mert úgy gondolták. Hangsúlyozottan nem hibaelhárításról beszélünk, hanem amúgy előre jól egyeztethető, és egyébként is tervezni való (leállás lesz mégiscsak) melóról.

Azt többeknél látom, hogy nem napos, hanem hetes válaszidők vannak (néha nálam is...), mert vagy túlvállalja magát, vagy hirtelen odaszórják elé a szatyorból ami eszükbe jut.