( Dr_Mac | 2006. 12. 15., p – 11:34 )

Flame on
Éljen vadházasságban a kedves családjával az összes vízfejű, hájas seggű NHH-s bürokrata, aki az én pénzemen maszturbál egész nap!
Flame off

Most pedig következzék egy szép történet, okulásként azoknak, akik még elhiszik, hogy a hivatalok értünk vannak.
Pár hozzászólással feljebb már emlegettem a www.biztositasklub.hu és a www.egyenlegfeltoltes.hu oldalakat, mint mocsok spammereket. Mindkettőt ugyanaz a cég üzemelteti:
Investech Informatikai és Kommunikációs Kft

Az első szemetet szept. 14-én kaptam tőlük (egyenlegfeltöltés). Már akkor gyanús volt,mert olyan e-mail címre jött, amit nagyon ritkán, kizárólag hivatalos célból használok. Megnéztem az oldalt, ismeretlen, sosem jártam erre. Leiratkozási lehetőség nincs, kapcsolat nincs. A levél fejlécéből kimazsoláztam egy címet, arra írtam egy szép kerek levelet. Válasz semmi, de egy hónapra rá biztosítás ügyben érkezett egy újabb szemét. Itt már volt kapcsolat, ismét írtam, hogy hagyjanak békén, eredmény nulla. Aztán november 20-án, az újabb szemét érkezésekor bekattantam és bejelentést tettem az NHH-nál. Vázoltam a problémát és csatoltam az első e-mail fejlécét és tartalmát.
Ma megjött a válasz, amiben - természetesen - elutasították a bejelentésemet. Nem is ezen húztam fel magam, hanem azon, hogy hülyének néznek. Következzék most egy szó szerinti idézet a határozatból:

"A Hirdető nyilatkozata alátámasztására csatolta a regisztrációkat, és ezzel együtt az elektronikus hirdetés fogadásához adott hozzájárulásokat kezelő nyilvántartásnak a Kérelmező regisztrációjára vonatkozó részleteit, amelybőlvilágosan kiderül, hogy az egyik regisztrációra 2006. 09.14-én 13:00 órakor a xxxx@axelero.hu elektronikus levelezési cím megadásával került sor. A Hirdető arról is tájékoztatta a Hivatalt, hogy a szolgáltatás honlapján lehetőség van a hírlevélről való leiratkozásra..."

Szép kerek mondatok, csak az a kár, hogy egy szó sem igaz belólük.
1./ Hogyan iratkozhattam fel hétköznap 13 órakor, amikor ilyen időben az ember dolgozni szokott?
2./ Hogyan iratkozhattam fel idén szeptemberben xxxx@axelero.hu e-mail címmel, mikor ebből a tartományból kb. 2 éve nem osztanak ki címeket, mióta az Axelero -> T-Online átalakulás történt (azóta csak forwardolják az axeleros tartományba érkező kéréseket a t-online tartományba).
3./ Ahhoz képest, hogy a nyilvántartásuk szerint szeptember 14-én regisztráltam, ugyanazon a napon már ilyen tartalmú szemét jött tőlük:
"Köszönjük, hogy használta már a PPO interneten keresztüli feltöltés szolgáltatást, a XXI. század egyenlegtöltési módját! A PPO csapat számára fontos, hogy ügyfeleink véleményét megismerhesse, és ezáltal folyamatosan emelkedõ szintû szolgáltatást nyújthasson számukra!
Úgy tapasztaltuk, hogy az utóbbi idõben nem oldalunkon keresztül töltötte fel egyenlegét, ezért engedje meg hogy, újból figyelmébe ajánlhassuk szolgáltatásunkat."
Akkor ezt most így hogyan?
4./ Mint némi nyomozás után kiderült, tényleg le lehet iratkozni. Csak ehhez a "mezei felhasználónak" a kisujjából ki kell szopogatnia, hogy azt nem az egyenlegfeltöltés, vagy a biztosításklub oldalán kell keresgélni, hanem valamilyen látnoki képességgel el kell menni a ppo.hu oldalra.

Én alapból egy nyugodt, béketűrő ember vagyok. De ha hülyének néznek, akkor kicsit ideges leszek. Ha most véletlenül eltévednék a cég irodájába és lefejelném valamelyik jóképességűt, azt hinnék, hogy haragszom rájuk. És igazuk lenne. Ezek után én már nem csodálkozom, hogy terjed nálunk is az önbíráskodás. Most még egy kicsit "emésztem" a dolgokat, aztán meglátom a továbbiakat.

Tanulság: azt mindenki vonja le maga.