( salaud | 2022. 11. 28., h – 00:37 )

A "nagyobb hasmagasságú" gondolatodhoz hozzátenném a következőket:

Egy mai SUV hasmagassága átlagosan nem nagyobb mint egy régebbi Wartburg, Trabant, Lada, Opel, bármi sima szedán személyautóé. Vagy mint egy Dacia Logan-é.
Mindössze az évtizedek fejlődésével  jobb utak megengedték a gyártónak a kisebb hasmagasságú személyautók gyártását, amivel javult az úttartás, légellenállás-ennek következtében a fogyasztás.
De most mekkora truváj, hogy SUV-ként el lehet adni ezeket. Emelt hasmagasság, persze. Anno a Totalcar csinált egy nagy SUV tesztet, siratófalas saras földes pályán majd mikor végeztek, poénból végigment rajta az akkori "ócskavasával" ami egy 250.000 Ft- ért vásárolt saját bevallása szerint is szétrothadt 1.2-es 55 lóerős Renault Express volt. Gond nélkül. Ha lehetek kicsit Vályi Pistás, SUV meg a faszomat, az...