És ez az automata huplikompenzáló vajon elég gyors? Vagy olyan ez is, mint a fogyasztásmérés, hogy úgy mérik a 300 LE-s autó fogyasztását, hogy feltételezik, hogy ugyanolyan nyugisan, kis gyorsításokkal fogsz vezetni, mint a 30 LE-s Fiat 500-zal. Itt elsősorban arra gondolok, hogy pl. egy jobban bukdácsoló, kis rugóútú, kemény, sportos autóhoz gyorsabbnak kell-e lennie, mint egy légrugód, a hupli fölött szinte átúszó Citroen-ben? Milyen sebességig kell jónak lennie, feltételezték, hogy hupli előtt 20-ra fogsz lassítani? A gyárak arra hajtanak, hogy tényleg ne vakítsd el a szembejövőt, vagy csak arra, hogy kaphasson rendszámot a típus, mert úgysem a szembejövő veszi meg (sőt, aki nem lát a szembejövőtől, az is akarni fog egy fényesebb lámpát).