( _Franko_ | 2022. 11. 10., cs – 11:57 )

Kurvára nem hasonlít.

Az egyik esetben egy publikusan elérhető szolgáltatás hibájáról szólt privátban az ember, átadta az adatokat, majd később ránézett újra, hogy javították-e, de nem javították és itt már balfasz volt, tovább nézelődött, de kárt nem okozott, végül pénzbüntetéssel megúszta. A Telekom is szimplán balfasz volt, rosszul kezelték az ügyet.

A másik esetben meg gyakorlatilag célzott támadással betörtek és hetekig vittek minden mozdítható bitet, személyes adatokat, forráskódot, adatbázisokat, levelezést, belső kommunikációt, közben egyrészt fel se merült, hogy szólnak a dologról a cégnek és ez már kurvára bűncselekmény kategória. A fejlesztő és üzemeltető cég pedig egyszerűen le akarta tagadni a tényt, hogy megtörték őket, ami szintén bűncselekmény kategória.