Happy End?
Írtam a szolgáltatónak még augusztusban egy panaszt, hogy ez mégsem járja, hogy nem működik az agyonreklámozott szolgáltatásuk, és ha nem javítják meg, akkor fogyasztóvédelemnél meg mindenféle felsőbb hatóságnál nekiállok panaszt tenni.
Eltelt néhány hét, majd jött egy SMS, miszerint most jól nekiállnak vizsgálni az előfizetésemet, és kapcsoljak be mindent, hogy vizsgálhassák. Nem voltam otthon, az e-simes órám meg otthon figyelt a fiókban kikapcsolva. Gondoltam, lesznek újabb körök, aztán végül csak felnyomhatom végre őket a fogyasztóvédelmi meg hírközlési bürokratáknál.
De nem!
A Té annyira profi, hogy a kikapcsolt eszközön is meg tudta állapítani, hogy minden a legnagyobb rendben van! Meg is írták újabb SMS-ben, hogy csókoltatnak, de szerintük minden oké, és nézegessem a weboldalukat, mert onnan sokat okosodhatok.
Pár nap múlva be is kapcsoltam az órát, hogy mégis mi ez a nagy örömködés, hogy minden jó. Mondanom sem kell, működött a szolgáltatás, azóta is rendben működik az e-sim. Lehet telefonálni, fel lehet hívni az órát.
Hogy minden rendben volt az előfizetésemmel, azt kizártnak tartom, hiszen úgy javult meg a szolgáltatás, hogy be se kapcsoltam a készüléket. Hogy miért kell sunyiskodnia egy ekkora cégnek, azt nem értem. Mi lett volna, ha megírják, hogy bocs, elbasztuk, de megjavítottuk? Arcvesztés?