( azbest | 2022. 05. 23., h – 21:58 )

szép-szép.. de a beszámolók alapján pont az történik, hogy az nmhh azzal pattintja le a panaszokat, hogy vámkezelés nem hozzájuk tartozik. A nav meg azzal pattintja le a panaszokat, hogy ügyinzési díjakban nem illetékesek, csak magának a vámkezelésnek az eredménye kapcsán. És a megállaptott ügyintézési díj tényleg nem a navhoz tartozik, nem hozzájuk folyik be. Az nmhh meg nem érzi postai folyamatnak a vámügyintézést. Azt sem érzi annak, hogy hetekig oda-vissza hurcolják a küldeményeket és nem adják ki a vacalul végzett vámügyi adatrögzítésük miatt. Vagy hogy hetekig állhat a küldemény mielőtt feldolgozzák (utóbbi kapcsán pár éve volt már bírósági ítélet, hogy de igen, a posta térfelén van a csomag, ahogy a konténer lekerült a gépről, nem a semmiben várakozik és ne tagadják le, hogy náluk van. Büntetést nem kaptak, szokás sem biztos, hogy változott)