( zyxon | 2022. 05. 11., sze – 13:52 )

Szerintem félreértetted, amit írtam. Szóval tegyük fel, hogy egy kétsávos úton sávot akarsz váltani. Mit csinálsz? Belenézel a tükörbe, balról jó vagy, kinyújtod a középső ujjadat, lenyomod a bajuszkapcsolót, sávot váltasz, örülsz, visszakattintod a a bajuszkapcsolót. A probléma ott van, hogy sem a műszerfalon nem látszik, sem pedig a kattanás hangjából nem tudod megállapítani, hogy "kicsit", vagy pedig "teljesen" nyomtad le a bajuszkapcsolót. A különbség az, hogyha kicsit nyomod le a bajuszkapcsolót, akkor hármat villan az index, ha teljesen, akkor pedig kormányforgástól függően (AKA - mint a rendes autókban), vagy pedig addig, amíg el nem nyomod a bajuszkapcsolót az ellenkező irányba (jelen esetben fölfele), de csak "kicsit", ugyanis ha ebben az esetben "teljesen" nyomod fel a kapcsolót, akkor egyből a másik irányba indexel. Bónusz, hogyha az eredeti irányban csak "kicsit" nyomtad le, akkor ha jól emlékszem, nem is lehetett cancelezni a három villanást, de erre már nem esküszöm meg (covid elején eladtam a kocsimat). Szóval nem arról van szó, hogy nem vettem észre, vagy elfelejtettem, hogy megy az index, hanem csupán arról, hogy amikor már megy az index, akkor nem tudod eldönteni, hogy mennyire nyomtad le a gombot. Persze, ha sokat vezetsz ilyen kocsit, akkor egy idő után megy "érzésből", de egyébként szerintem a fő gond az, hogy maga a bajuszkapcsoló kapcsolási érzete túl... puha? mushy? nem tudom mi a jó szó erre. De jó megoldás lenne az is, ha más hangon kattogna akkor, ha komfortindexet nyomtál teljes index helyett.