( gergov | 2022. 01. 07., p – 12:21 )

Ott a KIA e-niro, amiben 1.75kW a hoszivattyu teljesitmenye es 40 vagy 64 kWh az akkuja. Ebbol a teljesitmenybol teljes kapacitason nyomathatod a futest folyamatosan, amire egy valos szituacioban nem lesz szukseg, mert ha egyszer felmelegedett a kabin, kisebb teljesitmennyel is melegen lehet tartani.

Vagy ott a PSA barmelyik e-CMP-s autoja, 50kWh-s akkuval, ami szinten hoszivattyuval fut, ha mozog a jarmu, akkor a motor es az akkupakk hulladekhojet hasznositva, igy meg az alacsony kornyezeti homerseklet sem feltetlenul vagja agyon a hatasfokot.

Egyebkent kitalaltal egy olyan esetet, amivel egy ember elete soran lehet, hogy talalkozik 2-3 alkalommal, es csak olyan megoldast fogadsz el jonak, ami ebben a helyzetben is tokeletes kenyelmet biztosit neked. Szvsz ez nem realis elvaras. Miert kellene hazaig kibirnia? Ha mar ilyen szerencsetlenul jartal, hat megallsz valahol tolteni. Benzines autonal nem fordulhat talan elo, hogy majdnem ures tankkal hajtasz fel az autopalyara, mert tudod, hogy 15km-en belul van egy kut, aztan a dugoban ragadva nem lesz eleg a folyamatos komfortos futesre?

Mindegy is, en nem akarlak meggyozni, de erre hivatkozva azt mondani, hogy marpedig ez egy szar technologia kicsit eros.