( Charybdis | 2022. 01. 06., cs – 11:29 )

Szerkesztve: 2022. 01. 06., cs – 11:39

Aha, szóval gigabit internet, digitális gazdaság, digitalizáció, mi?

Lassan 1 hónapja rendeltem meg, azóta se kép, se hang. Ügyfélszolgálat szerint "technikai hiba" van. De többet nem tudnak. Hívjam fel az X, Y, Z számot. Az X számon nem tudtak segíteni, de persze van Y és Z szám is, de azokat már nem hívom fel. Miért én rohangáljak az ügy után, ők nem tudnak ugyanúgy felhívni ezeket a telefonszámokat, amiket nekem adnak?

Kábel van, internet nincs. "Technikai hiba" adódott. Amikor telepítette a Telekom a gigabites kábelt, én nyitottam ki személyesen nekik a házban a villanyóra szekrényt, ahová sikeresen behúzták már egy jó ideje a gigabit kábelt, saját szememmel láttam, beszéltem is a szerelővel.

Más szolgáltató nem érhető el. Jelenleg is kénytelen vagyok mobilinternetet használni, de az csak 70 Mbps letöltési, 12 Mbps feltöltési sebességet ad, és havi 150 GB az adatkorlát (de legalább működik). Budapesten, 2022-ben (nem zsákfalu).