( end | 2021. 12. 15., sze – 08:25 )

A G-hez kapcsolódva csak megemlíteném, mint szuper tendenciát a biztonság "fokozása" terén, hogy a gmail-belépés csak egy apróság a legalább havonta egyszer-párszor szükséges azonosítások tengerében.

Vodafon-fiókba történő belépés nekem hónapról hónapra komoly problémát jelent. Kb. nyár óta havonta egyszer "leordítom" az aktuális ügyfelest, - szegény, ezúton is elnézésüket kérem, - igaz min. 3/4 óra zene-bonálás után kapom meg, (legutóbb több mint egy óra volt,) - hátha a digitálisan rögzített helytelenítés hat és a portál fejlesztői változtatnak a hozzáférés-megoldáson..,

..de nem.., marad az, hogy minden hónapban kiütik alólam a jelszavamat, és soha, - vagy csak fél óra elutasítás után kegyelmez meg és enged be a "nagytudású" MI, - azaz, nem tudok belépni a megelőző hónap azonosítóival, pedig közben milliónyi chaptát kell kitölteni, hogy nem vagyok robot, - (és erős jelszavakat használok.) Na most elképzelem, milyen nehéz lehet azonosítani egy mobil szolgáltatónak az ügyfelét valamivel emberbarátibb módon.

(Most a portál felépítéséről nem is kívánok nyilatkozni, mert naponta órákat ülök különböző web és szoftver management felületek előtt, játszva kitalálom a működési logikájukat, és max. pár perc elteltével tudom használni is ezeket, - mert a fejlesztőik logikusan gondolkodó, normális programozók voltak, - de a Voda nekem nagyon más tészta... :( )

Hozzáteszem, én csak a számláimhoz akarok hónapról-hónapra hozzáférni, hogy fizethessem az aktuálisat. - Kiborító!!!

(Ehhez még annyit, legutóbb egy amerikai szoftverfejlesztő céghez (nem is kicsi,) kellett azonosítanom magam, - és sajnos vannak "néhányan" olyanok.., - sőt szinte csak olyanok vannak, - utoljára 8 éve használt accountom, másodperc alatt működött. Úgy, hogy lehet ezt normálisan is csinálni.)