( locsemege | 2021. 11. 07., v – 12:44 )

Nyilván érdekes kérdés, hogy mennyi kártérítés jár. Egyáltalán jár-e, vagy a szolgáltató a saját hírneve védelme érdekében és azért, hogy megtartsa a károsult előfizetőit, önös érdekből jófej. A gondom ezzel az, hogy ez a fajta jófejség nálam olaj lenne a tűzre, szóval biztosan otthagynám őket, mert nem elég, hogy bénáztak - vagy ennek látszatát keltve erős nyomást gyakoroltak, hogy prepaid-ről előfizetéses legyen az ügyfél -, még hülyének is néznek azzal, hogy nem valódi kiengeszteléssel élnek, hanem olyasmivel, amire ebben a formában semmi szükségem sincs. Mégis mitől lenne több beszélnivalóm? Meg pont akkor? Az segít, ha a valós igényekben megjelenő költség csökken, nem az, ha elengedik annak költségét, amelyre nincs is igényem.