( _Franko_ | 2021. 10. 06., sze – 16:34 )

Mondom én hogy nem csináltatok ti még ilyet üzletszerűen.. (én sem, csak ez folyik a csapból is otthon, ha munkáról van szó) :)

Egyszerűen csak kinyitom a szemem és nézek. Van három helyi étterem (egy régi magyaros, egy klasszikus olaszos és egy trendi újhullámos), ebből egynek van értelmes weboldala, mert van webshop, ahol lehet kaját rendelni, egynek egy landing page létezik, ami a Facebook oldalára mutat és a harmadiknak csak Facebook oldala van. Mind a három forgalma nagyjából azonos, hétvégén szinte mindig teltház van mindegyikben, szebb időben asztalfoglalás nélkül nem lehet leülni. Mivel tudnád rábeszélni a két éttermet, hogy legyen rendes weboldaluk?

Viszont ez egy szakma - főleg ha kampányt is szeretnél az oldalad köré - erre szakosodott ügynökségekkel, tanácsadókkal, akiknek szintén sok pénzt kell fizetni, ha azt akarod, hogy versenyképes legyen az FB oldalad (a kötekedőknek itt megint a konkurenciát tudom említeni, aki igénybe vesz ilyen szakembereket, ezáltal előnybe kerül).

Miért kellene százezreket kidobnia erre egy falusi étteremnek? Tényleg érdekel, hogy mivel lennének előrébb, amikor így se tudnak sokszor azonnal asztalt adni? Az eseményeiket pedig mindig Facebook-on hirdetik meg, az is, amelyiknek van rendes weboldala.