Mondjuk a legszures technikaja nem ma kezdte. Azert olyan szep nagyon a lamellak a szuron, hogy ne tomodjon el tul hamar. Es azert olyan szep nagy a legszuro, hogy nagy felulete legyen (=ne tomodjon el hamar).
Nyugi, ha a gyarto 3 ev/60K-t irt elo, akkor 1.5ev/30K elott nem kell cserelni.
Avagy a gyertyakat is csereled mindig?
Persze lehet, de olyan, mint az 5000 km-enkenti olajcsere. Hatasa az auto elettartamara marginalis (-> 0), es amugy netto pazarlas. Oke, hogy gyartok kozmetikaznak kicsit a flottak miatt, de nem ennyire, elhiheted. Azert 200K-t ki kell birnia komolyabb szerviz nelkul az autonak a kozmetikazott szamokkal is, az ala nem mehetnek, ugyhogy ha felezed a gyarto adatait, mar igazabol tullottel a celon az autora vigyazassal.
A masik. Anno emlekszem, 3000km volt a szervizperiodusa egy keleti kocsinak. Ma mar ezen kuncogunk csak. Fejlodott a technika is, es barmennyire hihetetlen, meg tudnak csinalni olyan dolgokat, amik 10-20 eve meg hajmeresztonek szamitottak.
tl;dr, hihetsz a gyartonak, tobbe-kevesbe! a paranoia rossz tanacsado.