( zitev | 2021. 09. 01., sze – 21:04 )

Mivel a DAB+ idehaza nem jutott tovabb a tesztfázison, ezért se promóciója nem volt, se pedig műsorválaszték nem volt, amit hallgasson a jónép, nyilván így kurvanehéz bármilyen vevőkészüléket is barkinek eladni, a multik pedig nem is törték magukat emiatt (aki akart magának, az kapott is, illetve külföldről bármikor bármilyen készülék beszerezhető volt akkor is és most is). Tehát ez az oka annak, hogy nem volt a tömegigények által generált készülék eladás és eleve tömegigény se a platformra (mint ahogy gyakorlatilag az online rádiózásra sincs, és ennek nagy hátulütője az, hogy az unió egyik legdrágább mobilnet tarifái vannak itthon). Összefoglalom: ha van kínálat, akkor lesz kereslet is. Amíg nincs kínálat, addig nem lesz kereslet sem. Ha van kínálat, de el van titkolva (nincs promóción tájékoztatás az előnyökről, lehetőségekről, stb), akkor nem lesz kereslet sem, hiszen nem tud róla a kutya sem. Az AH-nak nincs olyan, hogy "púp a hátán", állami cég, az a dolga hogy az állami erdeket kiszolgálja. Ha nincs ilyen érdek, akkor nem töri magát az AH sem.