( kicca | 2021. 08. 31., k – 13:24 )

Folosleges beleulni az audidba. Mercit valtottam le Teslara (Model X) es nem volt szarabb az osszeszereles minosege. Vagy ha az is lenne, akkor ezen kivulrol/belulrol nem latszik.

A model3 ara itt 15 millio Ft full extrasan. Nem 8 es 18 millioval dragabb, hanem kb 3 millioval. Az uj model3ak mar nem szarabbak osszeszerelesben elvileg mint az Audid.

De az elso szerias sem volt annyira bunszar, hogy kivulrol latszott. Ha kinyitottad az ajtot es lehajtoltal aljara, akkor afemek ahogy el voltak hajtva az volt botrany. Vezetes kozben es elotte sem latszik, csak ha direkt keresed. Ezert nincs parasztlazadas az USAban. Ezen kivul elso szeriasoknal szar volt hangszigeteles, amit 10-30 usdbol lehetett fixalni. Elvileg ez is megoldodott mar. Belterrel pedig nem volt gond.

De ha belemegyek a jatekba es elso szerias tesla model3-at vagy az audid kellene vennem, meg mindig model3-at vennek. Egyik sem tetszik. Se a te audid se, sem a model3 kivulrol, tehat tokmind1. Beltere model3-nak jobban tetszik. Azt meg kibirom, hogy ne nezzek be az ajto ala nyitott allapotban kozelrol. Viszont itt a valo eletben meg mar 2021 van. Normalis model3at kapnek, tehat meg csak kompromisszum sincs.

Viszont eroben, featureokben, technologiaban, vezetesbiztonsag es vezeteskenyelemben a model3 nem egy ligaban jatszik mar az autoddal. Tehat kb csattogoslepke vs valos auto kategoria. Vagy iPhone vs 3210. Nem azt mondom at lettel verve a 12 millioval, hanem, hogy nem kaptal sokkal jobb autot, mintha egy uj top suzuki swiftet vettel volna 7 millioert. Tehat szted ert 5 millio HUF-ot az, hogy tudsz 40 loerovel tobbet?  Vagy mi az ami miatt megerte az 5 millio plusz?