Összehasonlító: Tesla Model Y vs. Mustang Mach-E vs. VW ID.4
Árak (jellemző extrákkal): 29M, 27M, 21M
Kívülről úgy néznek ki, mint egy rakás szar, belülről meg még úgy se.
A Tesla egy generációval érettebb terméknek érződik a többinél. A digitális szolgáltatásai felfoghatatlan távolságban vannak bármelyik másiktól, hiába szerelnek azokba is nagy kijelzőt, hogy négyzetméterre hasonlónak tűnjön a helyzet. Az átgondoltsága, az óriási csomagtartói, a zseniális kilátása, a műszaki és gépészeti színvonala, az eleven viselkedése és a pokoli ereje az old school autós értékekre rezonáló embert is megszólítja. A vezetéstámogató rendszere eleve a legjobb, és kéthetente-havonta frissül magától. A hifije pazar, a töltés közbeni szórakozási lehetőségei végtelenek. A karosszéria összeszerelési minősége ennél az autónál is elég elkeserítő volt, de ez korai és amerikai piacos. Aki most rendel itthon hivatalosan, az kínai gyártásút kap, ami az eddigi beszámolók szerint ég és föld minőségi szempontból. 2022-ben remélhetőleg tényleg lesz hazai márkaszerviz, és ugyanekkortól már minden valószínűség szerint a vadi új berlini gyárból jönnek majd ide a Model 3-ak és Y-ok, reméljük, hogy a Tesla trehányság-démonát kiirtja a német minőségszeretet.
Mindezt 30 millióért. Beprüszköltem a röhögéstől.