( pink | 2021. 08. 27., p – 23:32 )

Így van, egy jól sikerült szívóbenzin is kiváló társ lehet. Azért nem írtam róla, mert nekem sose volt így saját hosszú távú tapasztalatom sincs velük. (Leginkább csak bérautókkal és családtagok autóival.)

Nekem nagyon bejön a turbódízelek karaktere így nem kerestem soha a benzinest.
Turbóbenzineseket bár vezettem hosszú utakon is, nem tudom ezek mekkora nyomással vannak megfújva, hogy így mennek. A turbót érő hőterhelés is magasabb, mint egy dízelnél, a közvetlen befecskendezésesektől pedig fázom. Így nem lett egyik sem kihívója a dízeleknek a családi flottában.

Bár nincs márkafixációm, a japán autókat magam sem kedvelem. Szintén szubjektív okokból.

Ami mindig nagyon tetszett, az a Volvo. De sajátom sose volt. Családban van egy öthengeres XC90 D5, 400.000 km fölött. Tetszik, de használati értékben számomra alulmarad egy Sharannal szemben.
V70 és XC70 viszont szerintem a valaha volt legszebb kombiautók. Valamelyiket elfogadnám ezzel a D5-ös motorral. De visszatart, hogy a típusismeretem közel nulla ezekkel az autókkal.