( _Franko_ | 2021. 06. 25., p – 12:59 )

Az M0 ratyi, használhatatlan déli hídjától dél felé hol a következő valamirevaló Dunai átkelési lehetőség?

Jól értem, hogy Te most egy híd karbantartásából vonsz le évekre előremenő következtetést?

És van-e az ország keleti és nyugati feléből megfelelő kapacitású ráhordó úthálózat?

Igen, vannak autópályák, amelyek vígan elviselnék a tranzitforgalmat, ha nem lenne kicsit több mint egymillió hülyénk, akik 50-100 kilométer ingáznak naponta, közöttük pedig mintegy félmillió autós hülyénk, akik alanyi jognak tartják azt, hogy napi szinten autózhassanak 50-100 kilométert.

Itt Martonvásáron például már sosincs dugó az M7-es autópályán a baleseteket leszámítva, a tranzitot simán elvinné kettő sáv is. Ahol dugó szokott lenni, az nagyjából Érdtől van, de leginkább az M1-M7 közös szakasza, ami jóval az M0-n belül van. Elcipelheted a témát a tranzit felé, de a budapesti autós problémákat nem a tranzit okozza, hanem az irreálisan nagy arányú ingázók száma.