( Ritter | 2021. 01. 24., v – 22:22 )

"Aham, csak azt, hogy kibaszásból nem így csinálják, holott közismert, hogy a Tesla megpróbálta többször is. Vannak zsákutcák."

Ettől még nem összeesküvéselmélet amit írt. 

"Ahja, egy random hupper vagy random élet iskolájába járó biztos többet tud és a szakértők egyetlen célja, hogy vele kibasszanak, de átlát ő a szitán."

Miért töltöd a drága idődet a hupperkedésre, ha szerinted a hupperek véleménye semmit nem ér. 

Erre most linkelhetném a.te.ervelesi.hibad oldalt, de inkább hagyjuk. Lehet, hogy az random hupper jobban ért a témához, mint a szakértőd. Az pedig, hogy nem tudod a nevét... nos az csak arra utal, hogy van esze, netán mellé pozíciója és tudja miként működik ez a nem túl barátságos világ. 

"Nagyjából 150 éve építették meg az első elektromos autót, előtte és azóta pedig mindig volt elektromos hajtás is (lásd vasút, villamos, troli, busz, targonca, satöbbi), csak épp személyautóknál elenyésző arányban, miért ne lennének évtizedes tapasztalattal mérnökök, akiket át lehetne csábítani a személyautók tervezéséhez?"

Az én álláspontom a témában az, hogy egy Pulin dolgozó mérnök 3 évtizedes "tapasztalatát" nem tekintem egyenértékűnek 15 évnyi Toyota mérnökös tapasztalattal. Ahogy a MÁV csomagszállító elektromos kisteherautóin dolgozó mérnöknek sem számolok el fél évszázadot. Miután ezek elkészültek nem volt semmilyen további fejlesztés, műszaki tartalmuk közelében sincs egy mai elektromos vagy hibrid autónak. Komoly, értékelhető fejlesztések legkorábban a BMW-nél voltak már a 70-es években. De ők sokáig hidrogén-cellákban látták a potenciált.