( _Franko_ | 2021. 01. 19., k – 19:19 )

Pont azt mondom, hogy a mindenhova is elpakolt, egyedileg, adott autóhoz gyártott "begyógyult" akkupakk a gyártónak több szempontból is kedvezőbb, azaz a kiszedhető, másokkal csereszabatos aksi, mint megoldás drágítja az előállítást, mert akkor is meg kell felelni mondjuk az akkupakk méreteire vonatkozó paramétereknek, amikor az autó kisebb is lehetne.

Ha drágább a könnyen cserélhető, akkor viszont több energiába és anyagba kerül összességében, hol a spórolás, amin egészen eddig rugóztál? Mit nyersz vele?

Tehát a több trafó az katasztrófa és világösszeomlás, a több millió nagyobb és nehezebb autó viszont járulékos veszteség, amit különösebb számolások nélkül könnyedén fel tudsz áldozni az álmaidban?

Második fele... A targonca, ha az akkupakkal együtt nézzük, bizony könnyebben javítható, illetve könnyebb az üzemben tartását megoldani, hiszen az akkupakk külön, önállóan is tesztelhető, javítható egység.

Te most ismét alap nélkül állítasz hülyeséget. Egy elektromos autóban is külön egységek a cellák és pakkok, önállóan is szerelhetők és cserélhetők, csak nem egy "benzinkúton" a puszta közepén öltönyben. Az, hogy egyben nem lehet cserélni a puszta közepén az nem jelenti azt, hogy cserélhetetlen és szakszervizben ne lehetne megoldani 1-2 óra alatt.