( VincentV | 2020. 11. 09., h – 22:00 )

A káosz (sok szolgáltató, mindegyiknek saját rendszer, saját mobilapp, stb..) és az árazás sok helyen meg van énekleve, szerintem ez nem újdonság senkinek. Ekkora minta alapján viszont nem tudom, hogy a hibák valóban ennyire jellemzőek, vagy csak nekem nem volt szerencsém. Durva műszaki probléma csak egy volt amúgy, és egy hiányzó oszlop (nem volt azon a benzinkúton töltő, ahol a szolgáltató appja mutatta). Ezen kívül volt egy megálló töltés, de azt újra tudtam indítani. Illetve volt egy fizetési probléma, ahol 27kHUF kauciót terheltek be sikeresen, csak azt mondta az app, hogy sikertelen. Ez azért már nem az pénzmennyiség, amiből próba jelleggel még bedobok hármat, hátha jó lesz. Itt jött telefonálgatás a hidegben/sötétben (angolul), de a callcenteres csaj meg tudta oldani a dolgot.

Szóval a hibák kapcsán meggyőzhető vagyok, de ugye ha még hozzáveszem azt is, hogy mi van ha foglalt az oszlop (sok helyen csak 1db 50kW-s DC fej van), akkor máris elmegy a kedvem az egésztől. Mondjuk az se lehet a véletlen műve, hogy élő emberrel nem találkoztam egyik helyen sem, ilyen árazás és bonyolult használat mellett ezek ott fognak megrohadni.