( gergov | 2020. 11. 03., k – 11:32 )

Nem, szerintem még ma sem. Lehet, hogy az autókban benne van az az eszköz, amivel ezt technikailag meg lehet csinálni, de ezen kívül minden más hiányzik.

Jelenleg elenyésző az elektromos hajtású járművek aránya az utakon, és amíg ez így van, addig nem fog vele senki foglalkozni. Amikor meg igen, akkor sem egyik percről a másikra fog megtörténni.

Mint feljebb már írtam, szerintem az lesz, hogy először a szokásos tempóban kidolgozzák majd a megfelelő szabályozást.
Ha ez megvan, valamennyi türelmi idővel kötelezik a gyártókat (esetleg a korábbi tulajdonosokat), hogy építsék be a járműveikbe a szükséges technikai megoldást. És ez nem feltétlenül a hiteles mérést jelenti majd, hanem a nem engedélyezett forrásokból való töltés gátlását, valamint a csalás lehetőségének kizárását is. Ok, hogy ez az otthoni mérőhelyedben mind létező dolog, de nem hiszem, hogy ezt egy EV-n belül meg lehet oldani annyiból, hogy a kritikus elemeket becsomagolod egy dobozba és plombálod.

Én ezt gondolom. De nyugodtan könyvjelzőzd ezt a szálat, és a bevezetéskor gyere vissza kiszámolni, hogy hány év telt el.