( uid_16313 | 2020. 10. 09., p – 19:46 )

(+ egyszerűbb hajtáslánc -> kevesebb meghibásodás) - erre semmi garancia nincs. Az akksik megadják magukat idővel, ez gazdasági totálkár lesz, ergo tudod, hogy van kb. 7 éve az autódnak, ezen felül egyre több a szoftver, szenzor, elektronika, ami mind plusz hibaforrás. A szoftver pl. mindig szar lesz, ld. még IT :)

(+ nincs motorzaj (tudom, 50 km/h alatt játszik valami hangot)) - ez számomra kifejezetten hátrány, hiszen az autózás élvezeti értékét veszi el, ne csodálkozzunk, ha majd egyre kevesebben vesznek autót, ami egyébként nem biztos, hogy önmagában baj

(+ alapból csak automata váltós van, kényelem) - nem ismerem a technikát behatóan, de szerintem semmilyen sebváltó sincs benne, az elektromotor közvetlen hajtást ad a kerekeknek, pont emiatt fognak a sebváltógyárak csődbe menni

(+- itthon tölthető, ha alkalmassá teszem rá a hálózatomat és kiépítek egy csatlakozót) - én inkább kifizetem a benyát a kúton, 5 perc alatt megtankolok sorbanállással együtt is

(- sokkal-sokkal-sokkal-sokkal drágább mint egy hagyományos) - még. Ez nyilván idővel változni fog, de ettől még nem lesz jobb.