( lmarton | 2020. 10. 09., p – 12:21 )

Erdekes olvasmany... Koszonom a linket... Megis maradtak kerdeseim - a cikkben a 4 millio auto 25%-arol beszel - atlagosan 40-50km napi hasznalattal. Szerintem a keplet ennel arnyaltabb, megis elfogadom az erveket... 25% kivalthato a mai halozattal, termelokkal...

  Ezzel viszont eppen hogy megorositesz abban, hogy igenis szukseg van az atomeromure - Az altalad idezett cikk matematikaja mutat ra hogy a fenti erveles ejszakai - a halozat legkisebb terhelesenek kiegyenlitese eseten - allja meg a helyet, a kocsikat ejszaka, sotetben kell tolteni. Szinten jo lenne figyelemebe venned, hogy a jelenlegi kapacitast illik am fejleszeteni, hisz joresze meg mindig kornyezet szennyezo, nem megujulo stb... Egyszoval bocsass meg - a villanyautozas szerintem nem fogja segiteni a megujulok elterjedeset, szabalyozhato csucseromuvek nelkul. Ugy lenne gombolytu a dolog, ha a kocsikat napkozben lehetne tolteni - lehetne az a "nappali aram" - es akkor ha kiesik a napenergia ejszaka akkor tolhatnak az autok vissza a halozatba amit nappal felvettek. De eppen forditva van. a megujulo eppen nem termel - de ahhh pont kellene toltenem a kocsit is...  

Irom ezt ugy hogy Home office-bol tolom, a kocsim doglik a garazsban es kint ragyog a nap az inverterem pedig majd szet csattan... De ez a kivetel, a vilag eppen forditva mukodik. Meg aztan jovo hetre esot is mondanak, nekem viszont hoszabb utat kellene mennem.