( bodnarj | 2020. 07. 29., sze – 13:20 )

ha tényleg ua...

Eltekintve attól, hogy ugye a DEV és PROD rendszerben másak a technikai userek, a kulcsok, jelszók és emiatt a header és user rész sosem lesz ugyan az, a két kérés egyforma. 

A DEV rendszer által visszaadott hibára az online számla oldalának technikai kérdések és válaszok részében van egy leírás:

II.13. kérdés: A beküldött kérésemre a következő hibaüzenetet kapom vissza: „An HTTP protocol violation was detected and your request was denied.” Mi a teendő?
Ezt az üzenetet a szerver előtt lévő hálózatvédelmi eszköz adja vissza akkor, ha a HTTP kérés nem engedélyezett endpointra érkezett. (pl. a POST után hibás vagy hiányzik az URL) Ellenőrizni kell a kimenő HTTP üzenetet!

De ezt már olyan szinten kipróbáltam, hogy ugyanabból a GlassFish példányból let beküldve a kérés a PROD és DEV rendszerbe is ugyan azokkal az adatokkal (persze itt is a technikai userek miatt pontosan mégsem ugyan azokkal).

Tehát mind a Java mind a GlassFish ugyan az. Ugyanazok a libek is vannak alatta, akkor miért lenne más a 2 kérés?

Ha meg valahol a header vagy user résszel lenne baja akkor ott meg minden operációnál hibásnak kellene lennie mert ugyan az a kód generálja ezeket függetlenül attól melyik operációt hívom meg.

Már azt is kipróbáltam hogy szándékosan elrontom az endpoint-ot /queryInvoiceDigest helyett mondjuk /queryInvoiceDigestABC-t írok, akkor arra azt hiszem 404-es hibát kapok és nem ezt amit most próbálok kideríteni.