( answ | 2020. 07. 23., cs – 12:57 )

Persze hogy jobbak, mert a nyugaton kidobott autók újabbak. Ráadásul designban egyre kevésbé különböznek az új autók, így az én egyik 2006-os autómról is volt hogy azt hitték új. Ha beleülsz, akkor látod a különbséget, hogy a régi autóban nincs távolságtartó tempomat, táblafelismerő, sávtartó, sávváltó asszisztens, beépített mobil tükrözés, automata vészfék, stb.. Nyugaton és nálunk nézz egy átlagos saját autót (nem céges!) és ég és föld a különbség évjáratban.

http://www.aut.fi/en/frontpage_vanha/statistics/international_statistics/average_age_of_passenger_cars_in_some_european_countries 

Új autók per 1000 fő és ebben benne vannak a céges autók is, miközben az új autók vásárlói 50-80%-ban cégek Magyarországon (évtől függően):
https://www.acea.be/statistics/tag/category/per-capita-registrations
http://blog21.hu/2017/07/02/mennyi-a-ceges-autok-aranya-az-eladasokbol/

Az elektronikai eszközök pedig olcsóbbak (és silányabbak) lettek a kínai dömping miatt.