Most már ott tartunk hogy egy egész hónap van erre dedikálva.
Szörnyű. Akkor én egy egész hónapig nem foglalkozok a témával, mert nem érzem érintettnek magam. Se azért mert az LMBT* (nem tudom és nem is akarom követni, hogy miket pakolnak a végére) témában érintett lennék (leszámítva a biszex lányokat), sem azért, mert másként bánnék velük, mint a heterókkal.
Amúgy meg Ámerikában (mert ugye onnan indult ez a téma) sok dolognak van egy egész dedikált hónapja. Ott pl. az április a költészet hónapja, az október pedig a mellráké. Pontosabban a mellrák elleni küzdelemre, a szűrés fontosságára próbálják felhívni a figyelmet, akkor egy NFL meccsen kb. nem találsz olyan játékost, edzőt vagy akár kommentátort, akin nincs valami rózsaszín, amivel erre próbálja felhívni a figyelmet (mert ugye ez a színe).
Nem tudtam úgy végigsétálni egy utcán hogy ne futottam volna bele legalább egy szivárványos zászlóba, rosszabb esetben egy cég szivárványos logójába.
Szörnyű, remélem azóta már kiheverted. De most komolyan, ez tényleg akkora probléma? Ha van valahol egy fehér apple logó, az nem zavar, de ha van egy szivárványos, az már igen? Vagy mittomén, Adidas vagy Ford, érted.
De nem is kell ilyen messzire menni hogy belefuss, elég rákeresned bizonyos kifejezésekre Google-lel.
Hát ezt se tudtam, és ennek több oka is van. Pl. mert eszembe se jutott ezt beírni a keresőbe, valamint (a hupon kívül) nem olvasgatok olyan fórumokat, ahol ezen hőbörögnek. De ez se tud egy kicsit se zavarni, hol nem szarom le?
Egyébként azzal, hogy ez a szimbólum marketingcélokra van használva, elveszti eredeti értékét, amivel pont azok járnak a legrosszabbul, akiket eredetileg képvisel.
Aha, akkor ezért tiltakoznak tömegesen a meleg (és stb.) közösség tagjai tömegesen ez ellen... vagy mégsem?