( xclusiv | 2020. 03. 06., p – 17:48 )

1. Igen, vonulgatnak. A homofóboknak amúgy már ennyi is elég, hogy a buzik vonulgatnak, ők már attól is "provokálódnak", mert nekik már ez se tetszik. Az meg már maga a provokáció csúcsa, hogy van 2-3, de akár 5-10 olyan buzi is, aki úgy öltözik vagy viselkedik, ami nekik nem tetszik. Mert erről van szó, nem tetszik nekik, ennyi az egész. De azért oda kell menniük megnézni, vagy ha azt nem is, azért a neten természetesen az összes ilyen homofób-hergelő cikket és fotót meg _kell_ nézniük, és fel _kell_ háborodniuk ezen, hangosan. És szerinted ezek lennének a normálisak. Nem, kurvára nem. A normális az, aki oda se figyel erre a néhány magamutogató hülyére, hanem vállat von és leszarja, hőbörgés helyett pedig értelmes dolgokkal foglalkozik. Mint ahogy pl. én is leszarom ezeket is, meg más szubkultúrák magamutogató hülyéit is. Pl. a magyar szó emlegetésétől látványos merevedést produkáló szubkultúrának is vannak olyan csodálatos vonulgatói, hogy azokon is fel lehetne háborodni, akik akarnak azoknak szokott is sikerülni. Csak hát a normális ember nem akar, mert van jobb dolga is, mint hülyék hülyeségén hőbörögni.

2. Ez a szál onnan indult, hogy Csab szerint az EPP - egyebek mellett - ún. "melegpropaganda" nevű tevékenységet végez. Nem igazán követem az EPP tevékenységét, bár ezen azért erősen meglepődnék, de akár ez is lehet. Szóval erre én rákérdeztem, hogy mégis miben nyilvánul ez meg, aztán később bírtál erre tolni egy autóreklámot. Egy autóreklámot, amiben van egy számomra nem túl szimpatikus buzi (transzvesztita, mittudomén) csávó és egy számomra talán még kevésbé szimpatikus autó, szóval ezek alapján nyilván nem én vagyok a célcsoport, bár biztosan van olyan. És ez lenne az ún. buzipropaganda. Hogy egy magáncég (aminek a wiki szerint 50%-a egy örökös testvérpár tulajdona, a másik fele pedig tőzsdei forgalomban van), szóval hogy egy _magáncég_ ilyen reklámot csinál. Hát lol.