( zeller | 2020. 03. 02., h – 22:04 )

Biztos forrásból tudom, hogy a hét végén, hózárás után hétfőre nyitva volt a számlavezető rendszer, maradjunk ennyiben. (Az ember ilyenkor kérdez ugye...). Ez egyébként 99.99%, hogy változni fog. Hét végén még az afr _előtt_ voltunk, az afr átállás után teszteltem csak.

" az új Android klienssel sem lehet számlák között átutalni 17:00 után" - a cut-off utáni utalást ügyfélként -érthető módon- nem lehetett korábban tesztelni - tényleg nem megy, jeleztem, meg mások is jelezték: ha nagyon kellene ilyenkor azonnal utalni, akkor a -mobilos böngészőben is korrekten működő- netbankot venném elő. Direkt kipróbáltam: teljesen jól megy, a push-ból megy a kopipaszta, úgyhogy a mobil app problémáját szerintem egészen jól kezelő megoldást adott a bank.
Oké, persze, lehez keresni bármelyik bank működésében a hibá(ka)t, de úgy gondolom, hogy azok a bankok, ahol ügyfélként vagyok érintett (MAgNet és Erste), egészen jól állnak az átlaghoz képest. Sőt...