Beléptem a netbankba, aztán már fogadott is a bullshit üzenet, hogyaszondja:
Az AFR kiépítése mellett annak a többi rendszerhez való illesztése, és azok összehangolása az igazán nagy volumenű, bonyolult feladat.
Meghogy:
átállás óriási informatikai kihívást jelent
Hát mondom, miért irnak ilyet. Aztán a második oldalon, sorolják, hogy:
Átmenetileg nem elérhető szolgáltatások
- Munkanapokon az éjszakai órákban és hétvégeken AFR terhelések és jóváírások a számlatörténetben nem láthatók a következő nap reggeli napnyitásig.
- Sárga csekk befizetés funkció nem elérhető
- Deviza számlájáról nem tud kimenő forint utalást kezdeményezni.
- SMS szolgáltatatás:
- előfordulhat, hogy nem minden esetben tartalmaz számlaegyenleget az Ön számára megküldött tranzakciós SMS üzenet, a kártyaforgalmi SMS-ek kivételével.
- bankon belüli átutalásról SMS értesítés nem kerül kiküldésre.
Legalábbis ezek amiket bevallanak ugye.
Aztán ugye persze elnézést kérnek, és:
Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért, a szolgáltatások fejlesztésén kollégáink folyamatosan dolgoznak
Takarékbank, csak tudnám akkor, hogy az elmúlt egy évben mit csináltak.