( csardij | 2020. 03. 02., h – 10:31 )

Beléptem a netbankba, aztán már fogadott is a bullshit üzenet, hogyaszondja:

Az AFR kiépítése mellett annak a többi rendszerhez való illesztése, és azok összehangolása az igazán nagy volumenű, bonyolult feladat.

Meghogy:

átállás óriási informatikai kihívást jelent

Hát mondom, miért irnak ilyet. Aztán a második oldalon, sorolják, hogy:

Átmenetileg nem elérhető szolgáltatások

  • Munkanapokon az éjszakai órákban és hétvégeken AFR terhelések és jóváírások a számlatörténetben nem láthatók a következő nap reggeli napnyitásig.
  • Sárga csekk befizetés funkció nem elérhető
  • Deviza számlájáról nem tud kimenő forint utalást kezdeményezni.
  • SMS szolgáltatatás:
    • előfordulhat, hogy nem minden esetben tartalmaz számlaegyenleget az Ön számára megküldött tranzakciós SMS üzenet, a kártyaforgalmi SMS-ek kivételével.
    • bankon belüli átutalásról SMS értesítés nem kerül kiküldésre.

Legalábbis ezek amiket bevallanak ugye.

Aztán ugye persze elnézést kérnek, és:

Elnézést kérünk az okozott kellemetlenségekért, a szolgáltatások fejlesztésén kollégáink folyamatosan dolgoznak

Takarékbank, csak tudnám akkor, hogy az elmúlt egy évben mit csináltak.