Par honap aktiv hasznalat utan nekem is lezartak a szamlamat. Ami azt jelentette hogy ki nem tudtam utalni, kartyarol fel nem tudtam tovabbi osszeget tolteni, de a rajta levo penzt le tudtam vasarolni vagy ATM-bol kivenni, tehat nem ultek a penzemen, egyszeruen a tovabbi szolgaltatast alitottak le. Ha kozben jott volna utalas nem tudom azzal a penzel mi lett volna (visszakuldik vagy azt is kivehetem). Kuldtem nekik random kivonatot + berszamfejtest (ami nem latom be hogyan tudtak ertelmezni) es masnapra unlockoltak a szamlat es megemeltek a ki/befizetesi limitet. Eddig ok.
Ezzel csak az a gond hogy nem szoltak elore soha hogy egyszer csak lesz egy ilyen. Lehetett volna kenyelmetlen helyzetben, hetvegen, kulfoldon, etc. Azota az ismeroseimnek azt tanacsolom hogy ok kezdemenyezzek ezt pld. egy kulfoldi ut elott (irsz a supportnak hogy kulfoldre fogsz utazni, tobb penz lesz a szamlan, etc es szeretnel elore advanced validation-t es megcsinaljak). De ezt sem irjak sehol hogy opcio.
A kovetkeztetes hogy nem bizunk egy bankban sem, egy szamla nem szamla. Es ezt nem a Revolutra huznam ra, mas, classic is bank is csinalt mar ilyet hogy 2 szamla kozott 1 napra eltunt a penz vagy kiutaztam USA-ba es nem mukodott egy CIB-es karyam sem (2 napig uldoztem a supportot mire kozoltek hogy bocsi, tenyleg, javitottak).