"Tegnap este jelentve netes felütelen"
egyszer próbáld ki a telefonos ügyfélszolgálatot. másodszor már nem fogsz vele próbálkozni :D. cserébe ad képet a reakcióidejükről :D, meg a professzionális monitoringról ami náluk működik: botrányvezérelten. Ha nem jelentettem be 0:30 környékén akkor reggel 8ra se lett net. (egyszer gondoltam, ejj csak észreveszik maguktól. hát ők aztán nem: csak az első bejelentéstől néznek bármit is).
Amikor ez elkezdett gyakori lenni akkor írtam egy scrapert ami
1. archiválta az "előre tervezett" karbantartások listáját (volt, hogy egy héten belül harmadik kimaradás volt és felkerült a listára a hibabejelentésem nyomán.. úgy hogy egy fél nappal korábban még nem volt ott)
2. ha eltűnt a raspberry-m az openvpn server-ről akkor küldött egy push üzenetet a linkkel amire a sablonszöveggel küldi majd a bejlentést, meg a captcha-t a formhoz :)
__
Végül megjelent a digi és azóta felhasználóként nem érzékeltem, hogy lett volna kiesés: kb 1 hónapra előre szóltak, a 'kimaradás'-t csak a logokból láttam tartott vagy 2,5 percig. Ha időnként látni lehetett a srácokat amint kötögettek akkor azt éjjel 4körül csinálták.
bp xxii