( buga | 2019. 08. 07., sze – 19:38 )

Viszonylag friss tapasztalat, hogy az Androidos MÁV appban (korábbi nevén Vonatinfó) megfogta a tranzakciót a 3D secure jóváhagyás. Normál browserben jellemzően úgy működik most a fizetés magyar webshopokban, hogy a webshop redirectel az OTP fizetőoldalára https://www.otpbankdirekt.hu/webshop/... kezdetű URL-ek, ott a kártyaadatok megadása után továbbküld a CIB-es SMS kód jóváhagyó url-re, ami sikeres kódot megadva visszaküld az OTP oldalra, ami pedig a webshopba. Ugyanez a MÁV appban úgy néz ki, hogy az appba "beágyazott" Simple felületen megadom a kártyaadatokat, elsubmitolva kapok SMS one time kódot, de az appban nincs lehetőségem ezt megadni, helyette kapok egy popup az arcomba a sikertelen fizetésről.

(Igen, reportoltam nekik is, de 2 héten belül érdemi válasz nem jött, csak sablon. Workaround jelenleg, hogy Revolutra küldöm a pénzt, mert a Revolut kártya működik az appban.)