( pacm4n | 2019. 04. 18., cs – 20:04 )

lol, remélem ez a komment nem komoly, mert ha az, akkor gáz. A Samsung egy valag pénzt legombol ezért a szarért és az egyszeri lúzer még mosolyogjon is hozzá? Nem a vásárlónak kell babusgatnia őket meg segget nyalni, hanem azt a minőséget kéne kapnia amiért fizetett, más esetben ez ordas nagy lehúzás. Nem tudom mit szólnál ahhoz, ha "kezdés gyanánt" megcsinálnám az első magyar elektromos autószériát, de pár kilométer után lerohadnának, majd mondanám a jogosan reklamáló vásárlóimnak, hogy valahol el kell kezdeni. ¯\_(ツ)_/¯
Ha a termékről adtak volna egy tájékoztatást, hogy ez egy prototípus és így fizették volna ki érte az árat, akkor oké, de nem ez volt kommunikálva, hanem egy teljes értékű eszközről van szó, a vásárló pedig ezáltal teljes értékű eszközért fizetett, nem egy betaprogramban való részvételért. Szóval a Samsung feladata lett volna előzőleg a hibák kiküszöbölése és attól, hogy ez manapság egyre kévésbé divat, attól még ugyanúgy elvárás.