( uid_16313 | 2019. 03. 06., sze – 12:50 )

Attól, hogy valami drága, meg prémium, egyáltalán nem biztos, hogy szolgáltatásra, minöségre is az. Biztos nem gagyi, és biztos sokkal jobb, mint a nem prémium, de nem biztos, hogy olyan jó valójában, amilyen drága. Az értékét nem a termék szolgáltatásai határozzák meg, hanem a társadalmi elvárások, sztereotípiák.

Picasso képei nekem pl. nem tetszenek, nem is tartom festömüvészetnek az absztraktot), ettöl függetlenül szívesen bámulnék egyet a falamon :)

Èrdekes dolog ez: bemegyek az óraboltba, és kijelentem egy 10 millás Rolex-röl mondjuk, hogy nem tetszik. Szerintem hülyének is néznének, mert ebben a kategóriában már kurvára mindegy az is, hogy hogy néz ki. Vagy nem? Mi van, ha azt mondom, hogy a 3 ezer €-s jobban tetszik, mint a 10 ezres?

Szerintem azt gondolják, hogy ez egy szegény paraszt, aki többnek akar látszani, mint aki, és valójában csak pénze nincs a 10 ezresre, és ezzel a kamu dumával jön.... holott lehet tényleg, hogy nem az tetszik, csak mert.

--
robyboy