A jelenség nagyon érdekes egyébként, hogy meddig lehet megélni egy több éven, akár évtizeden át felépített image-böl úgy, hogy közben már rég nem olyan a termék, mint ahogyan az az átlagemberek fejében létezik.
Vannak ugyebár a prémium márkák, az Apple is az lenne elvileg, meg pl. bizonyos autó, ruha, parfüm, stb... gyártók. A profitmaximalizálás érdekében aztán egy kezdeti minöségi termékgyártás után jönnek a különbözö "optimalizációnak" eladott költségcsökkentö intézkedések, amik természetesen a minöség rovására mennek.
Ìgy lettek a krómozott autókból is müanyagok, meg kb. minden gagyi. Ami meg még mindig minöségi, "benne van az anyag", azok tényleg megfizethetetlenek.
Vicc, pl. hogy milyen szaniter árak vannak, simán lehet venni 1 db csaptelepet 100 ezerért (csak azért mert TÈNYLEG rozsdamentes acél, és így tovább.
--
robyboy